Pulitustanzaa tecnulugia di prova, cunnisciuta ancu com'è tecnulugia di cuntrollu di contaminazione.Si riferisce à u cuntrollu di contaminanti in l'ambiente (sustanze chì affettanu a qualità, u tassu di qualificazione o u successu di i prudutti, l'omu è l'animali) durante a trasfurmazioni, l'eliminazione, u trattamentu è a tecnulugia di prutezzione.
A cuntaminazione di contaminanti include u dannu à i prudutti è u dannu à e persone.
A contaminazione include a contaminazione diretta è a contaminazione cruciata (infezzione chjamata in u campu medico).
A ghjente hè u locu di nascita di e fonti di contaminazione: u corpu umanu emette 100.000 particelle per minutu (taglia di particella ≥0.5μm).
Perdenu da 6 à 13 grammi di cellule epidermiche per ghjornu, o circa 3,5 kilogrammi di cellule umane per annu.
A surghjente di micro-inquinamentu in a stanza pulita di semiconductor, dopu à a prova, u persunale operatore hà cuntatu 80%.
Per ughjetti diffirenti, ci sò diverse esigenze di cuntrollu di a contaminazione.
⑴ Particelle sospese in l'aria (non biologica è biologica)
⑵ Contaminazione moleculare suspesa in l'aria
⑶ virus
⑷ Ligera vibrazione
⑸ Elettricità statica
⑹ Pruduzzione mediu di pruduzzione: gas industriale di alta purezza, gas speciale, acqua di alta purezza è chimichi d'alta purezza è altre impurità relative.
U cuntenutu di a tecnulugia pulita implica:
⑴ Tecnulugia di rilevazione di stanza pulita (stanza pulita industriale, sala pulita generale di vita è sala pulita biologica isolata): cumpresepurificazione di l'aria, decoru di custruzzione, cuntrollu di a fonte di contaminanti è anti-fretting.
⑵Preparazione, trasportu è purificazione di gasi industriali d'alta purezza, gasi speciali, acqua d'alta purezza è chimichi d'alta purezza.
⑶ Rilevazione è monitoraghju di contaminanti.
I campi d'applicazione di a tecnulugia di ispezione pulita includenu:
Microelettronica, optoelettronica, materiali elettronichi;strumentazione, machini di precisione;ingegneria farmaceuticaèingegneria biologica;bevande,ingegneria alimentaria.
Tempu di pubblicazione: 28-oct-2021