CIPM 2021 Spring Expo.

U 60th China International Pharmaceutical Machinery Expo 2021 hè stata tenuta in Qingdao World Expo City u 10 di maghju di u 2021.

Dalian TekMax Technology Co., Ltd.cum'è una impresa innovativa prufessiunale high-tech specializata in cunsulenza tecnica, cuncepimentu di l'ingegneria, installazione di custruzzione, rilevazione è debugging, mantenimentu operativu di sistemi di ambienti cuntrullati, hà participatu à sta grande ceremonia inseme cù un vastu numeru di clienti farmaceutici.

nutizie01

In l'esibizione, avemu purtatu un novu mudellu di stanza pulita chì mira à l'industria farmaceutica è u nostru manipulatore d'installazione di piastra d'acciaio di culore sviluppatu indipendentemente.
U mudellu di stanza pulita adopta cuncetti di cuncepimentu avanzati, selezziunate materiali di custruzione stretti, è integra capacità di custruzzione superbe.Dopu à centinaie di prucedure d'ispezione di qualità, supera i prublemi di pulizia dura, perdite, decompressione, è infine presenta una stanza pulita di u pianu pienu senza angolo mortu, unità megliu è integrità più alta.Soddisfa i normi domestici è internaziunali, cum'è EMEA, PIC, OMS, FDA, etc., è combina ancu estetica, praticità è standardizazione.Sutta a premessa di una alta guaranzia di pulizia, furnimu à l'utilizatori servizii più cummercializati, industrializzati è tecnologichi oltre l'aspettattivi.

novu02

In u prucessu di custruzzione di stanza bianca,TekMaxcuntinueghja à spiegà u metudu di stallazione efficiente è sicura di a piastra d'acciaio di culore.Dopu à una ricerca scientifica incessante, avemu finalmente sviluppatu indipindente u primu manipulatore di installazione di piastra di culore completamente elettrica.À u listessu tempu, stu manipulatore hè ancu constantemente iterante è aghjurnà, è avà l'ultimu mudellu - TEK-M03 manipulatore di muntatura di piastra di culore hè statu ancu lanciatu cù successu, chì ùn solu riempia u gap di l'industria è hà ottenutu u brevettu d'invenzione naziunale, ma. mostra ancu una scena d'applicazione ricca è un mercatu largu.

nutizie03

Cum'è a prima impresa domestica à prupone standard di prucessu di gestione di custruzzione,TekMaxrializeghja u so propiu standardizazione è u sviluppu di alta qualità, à u stessu tempu, furnisce una riferenza à l'industria è effittivamenti rompe a situazione attuale di u sviluppu di l'industria.


Tempu di post: 13-lugliu-2021