Sala bianca di l'impianto di fabricazione elettronica

In più di u strettu cuntrollu di particelle l'ingegneria di l'industria elettronicastanza biancarapprisintatu da l'attellu di produzzione di clip, i circuiti integrati cleanrooms, è l'attellu di fabricazione di discu hà ancu esigenze più strette per u cuntrollu di temperatura è umidità, illuminazione (ancu esigenze di fonte di luce), è micro-vibrazioni, per eliminà l'impattu di l'electricità stretta nantu à a produzzione di u produttu. , in modu chì l'ambiente risponde à i bisogni di u prucessu di produzzione di i prudutti elettronichi in un ambiente pulitu.

Utemperatura è umidità di a stanza biancadeve esse determinatu secondu i bisogni di u prucessu di produzzione.Quandu u prucessu di pruduzzione ùn hà micca esigenze specifiche, a temperatura pò esse 20 ~ 26è l'umidità relativa pò esse 30% ~ 70%.A temperatura di a sala di purificazione di u persunale è u salottu pò esse 16 ~ 28.Sicondu u standard naziunale cinese GB-50073, chì hè in linea cù a marca ISO internaziunale, u livellu di pulizia di stu tipu di stanza pulita hè 1-9, di quale 1-5, u mudellu di flussu d'aria hè un flussu unidirezionale o flussu mistu, è a vitezza di u ventu hè 0,2-0,45 m/s.U mudellu di flussu d'aria in 6 tappe hè un flussu non unidirezionale, frequenza di scambiu d'aria 50-60 volte / h.U mudellu di flussu d'aria in 7 stadi ùn hè micca unidirezionale, a frequenza di scambiu d'aria 15-25 volte / h.8-9 U mudellu di flussu di u flussu d'aria di u palcuscenicu hè un flussu non unidirezionale, è a frequenza di scambiu d'aria hè 10-15 volte / h.

QQ截图20210909135305

Sicondu a regulazione attuale, u nivellu di rumore (statu viotu) in a sala pulita di classi 10,000 di una pianta di fabricazione elettronica, ùn deve esse più di 65dB(A).

1. U rapportu di pienezza di u flussu verticali di a sala pulita di a pianta di fabricazione di l'elettronica ùn deve esse menu di 60%, è u flussu unidirezionale horizontale ùn deve esse menu di 40%, altrimenti serà un flussu unidirezionale parziale.

2. Upressione staticaa diffarenza trà a stanza pulita è l'esternu di a fabbrica di l'elettronica ùn deve esse menu di 10Pa, è a differenza di pressione statica trà l'area pulita è l'area non pulita cù una purificazione di l'aria diversa ùn deve esse menu di 5Pa.

3. A quantità di aria fresca in una stanza pulita di Classe 10 000 in l'industria di fabricazione di l'elettronica deve piglià u massimu di i dui articuli seguenti.

4. Ta somma di a quantità di l'aria d'espulsione interna, è a quantità di aria fresca necessaria per mantene u valore di pressione pusitiva in ucompensationstanza.

5. Assicuratevi chì a quantità di aria fresca per persona per ora in a stanza pulita ùn hè micca menu di 40 metri quadrati.


Tempu di post: 09-09-2021