Cunniscenza di u Revestimentu di a Piastra d'Acciaio di Colore Pulitu

A forza di a pulitapiastra d'acciaio di culoredipende da i materiali è u gruixu di u sustrato, è a durabilità dipende da a quantità di zincu 318g / m2 è u gruixu di u revestimentu di a superficia.U revestimentu hà poliester, resina di silicone, resina di fluoru, è cusì.U grossu di u revestimentu hè più di 25um.A struttura di revestimentu hà dui rivestimenti è un siccatu, dui rivestimenti è dui siccati, etc.

I requisiti di u revestimentu di culore cumunimenti utilizatu di a tavola pulita sò generalmente più bassi di quelli di pannelli di muru esterni.I rivestimenti cumunimenti utilizati per a piastra d'acciaio di culore sò u poliester (PE), seguitu da a resina mudificata di siliciu (SMP), u poliester resistente à l'intemperie (HDP), u fluoruru di polyvinylidene vinylidene (PVDF), etc. A struttura di revestimentu hè divisa in dui rivestimenti un siccatu. è dui rivestimenti dui siccati.U spessore di u revestimentu hè generalmente 20-25U nantu à a superficia è 8-10U in u spinu.L'usu esternu di u bastimentu ùn deve esse menu di 20U in a superficia è 10U in u spinu.

Corridor di stanza pulita

Caratteri di i materiali di rivestimentu:

1. Poliester (PE)

Bona aderenza, larga gamma di formabilità è durabilità esterna, a resistenza chimica hè moderata.A vita di serviziu hè 7-10 anni.

2. Resina modificata in silicone (SMP)

U revestimentu hà una bona durezza, resistenza à l'abrasione, resistenza à u calore, è ancu una bona durabilità esterna, è proprietà non-scalking.Ritenzione limitata di lucentezza è flessibilità.A vita di serviziu hè 10-15 anni.

3. Poliester resistente à u clima (HDP)

Eccellente resistenza lineare UV, cù alta durabilità, a so prestazione principale trà poliester è fluorocarbon.A vita di serviziu hè 10-12 anni

4. Polyvinylidene fluorure (PVDF)

Bona formabilità è ritenzione di culore, eccellente durabilità esterna è pulverizazione, resistenza à i solventi, culore limitatu.A vita di serviziu hè 20-25 anni.

5. U revestimentu antibacterial hè aghjunghjendu ioni Ag in u revestimentu.

6. U revestimentu antistaticu hè aghjuntu un revestimentu cunduttivu elettrostaticu in u revestimentu.

I normi chì a lastra d'acciaio rivestita di culore si riferisce di solitu sò ASTM A527 (zincatu) 、 ASTM AT92 (zinc alluminatu), Giappone JIS G3302, Europa EN/0142, Corea KS D3506, Baosteel Q/bqb420.


Tempu di Postu: Aug-05-2021