A cumpusizioni è l'introduzione di u sistema d'acqua di climatizazione

1. Chì ghjè un sistema di acqua ?

U sistema di l'acqua, vale à dìclimatizzatore, usa acqua cum'è refrigerante.U sistema di l'acqua hè più grande di u sistema tradiziunale di fluoru.Hè generalmente usatu in grandi edifici.

In u sistema di l'acqua, tutti i carichi interni sò purtati da l'unità d'acqua fredda è calda.Uunità fan coildi ogni stanza sò cunnessi à l'unità d'acqua fredda è calda per tubi, è l'acqua fridda è calda furnita da u supply d'acqua hè aduprata per rinfriscà è riscalda.

微信截图_20220406113719

Una unità di climatizazione tipica hè cumposta principalmente di trè parti: sistema di circulazione d'acqua refrigerata, sistema di circulazione d'acqua di rinfrescante è mutore principale:

1).Sta parte di usistema di circulazione d'acqua friddacustituitu da una pompa refrigerata, un ventilatore internu è una pipeline d'acqua refrigerata.

2).Sistema di circulazione d'acqua di rinfrescantecustituitu di pompa di rinfrescante, pipeline d'acqua di rinfrescante, torre d'acqua di rinfrescante è cusì.

3).A parte principale di u mutore hè cumpostu di compressore, evaporatore, condensatore è refrigerant (refrigerant).

2. A cumpusizioni di u sistema di l'acqua

  • Valvula di liberazione di l'aria: cuncentra l'aria in u ciculu di l'acqua o scaricala automaticamente in un locu lucale.
  • Valvula di cuntrollu: principarmenti utilizata per impedisce u backflow di u mediu.
  • Filtru: Per prevene a contaminazione di u tubu di trasferimentu di calore di l'equipaggiu di l'aria condizionata è u bloccu di u sistema in u locu, un dispositivu di trattamentu di qualità di l'acqua hè stallatu à l'entrata di l'acqua di l'equipaggiu impurtante cum'è a fonte di calore di u chiller. .
  • Valvula elettrica à duie vie o valvola à trè vie cuntrullata in temperatura
  • Expansion tank: Prima, raccoglie u voluminu di l'acqua aumentatu per via di l'espansione di u vulume di riscaldamentu d'acqua per impedisce chì u sistema sia danatu.Inoltre, agisce ancu cum'è una pressione constante.
  • Strumentu di u sistema d'acqua: per a comodità di debugging è gestione di l'operazione di u sistema di climatizazione, alcuni strumenti necessarii sò necessarii in u sistema d'acqua.
  • Valvula di u sistema d'acqua: unu hè di aghjustà a quantità d'acqua in a reta di pipa;l'altru hè di cambià a valvula.

Tempu di Postu: Apr-06-2022