Cumu fà u layout di a stanza pulita raghjone?

A stanza biancageneralmente include una zona pulita, una zona quasi pulita è una zona ausiliaria.U layout di a sala limpia deve generalmente cunsiderà i seguenti punti.

微信截图_20220418163309
1. Disposizione di u pianu: tippu circundatu di corridore esternu, tipu di corridore internu, tipu di dui-fini, tipu di core.
2. Percorsu di purificazione persunale: Prima di entre in l'area pulita, u persunale hà bisognu di cambià a robba pulita è u soffiu per a disinfezione.A stanza induve a robba pulita hè rimpiazzata hà bisognu di aria.
3. Percorsu di purificazione di materiale: ogni tipu di materiali deve esse purificatu prima di esse mandatu à l'area pulita, è deve esse separatu da a strada di pulizia umana.In casu di necessariu, una facilità di trasferimentu di purificazione o una basa media pò esse stallata.
4. Organizzazioni di pipeline: I pipelines in a sala limpia sò generalmente assai cumplicati, è questi pipelines anu da esse oculati.Indipendentemente da u metudu di dissimulazione, quandu hè ancu utilizatu cum'è un duttu di l'aria, a so superficia interna deve esse trattata secondu e esigenze di a superficia interna di a stanza limpa.
5. U locu di a sala di l'informatica: A sala di l'informatica di l'aria condizionata deve esse vicinu à a sala limpida chì necessita una grande quantità di furnimentu di l'aria, è strive to keep the air duct line as short as possible.In ogni casu, in quantu à a prevenzione di u rumore è di a vibrazione, a sala pulita deve esse separata da a sala di l'informatica.I dui aspetti anu da esse cunsideratu inseme.I metudi di separazione è di dispersione includenu a separazione di l'insediamenti, a separazione di u muru sandwich, a separazione di stanza ausiliaria, a dispersione di tetti, a dispersione sotterranea è a custruzzione indipendente.In a sala di l'informatica, l'attenzione deve esse pagata à l'isolamentu di vibrazione è l'insulazione di u sonu.U tarrenu deve esse cumplettamente impermeabilizatu è misure di drenaggiu deve esse pigliatu.
6. Evacuazione di salvezza: A sala limpida hè un edifiziu assai ermeticu, è l'evacuazione sicura hè un prublema assai impurtante.In generale, deve esse nutatu chì ci deve esse almenu duie surghjenti di sicurezza in l'area pulita di ogni pianu di produzzione.L'entrata di purificazione umana èsala di doccia d'ariaÙn puderia micca esse usatu cum'è surti di evacuazione.


Tempu di Postu: Apr-18-2022