Istruzzioni di funziunamentu di a doccia d'aria

Udoccia d'ariahè un passaghju necessariu per e persone per entra è surtitestanza bianca, è à u listessu tempu, ghjoca u rolu di a stanza di l'airlock è di a sala limpia chjusa.Hè un equipamentu efficace per caccià a polvera è impedisce a contaminazione di l'aria esterna da a stanza pulita.

Per riduce u gran numaru di particelle di polvera causata da e persone chì entranu è escenu, u flussu d'aria pulita filtrata da u filtru d'alta efficienza hè spruzzata nantu à a persona da tutte e direzzione da a bocca rotante, chì pò sguassà in modu efficace è rapidamente e particelle di polvera.I particeddi di polvere eliminati sò filtrati da i filtri primari è i filtri d'alta efficienza è poi ricirculati à l'area di doccia d'aria.

A sala di doccia di l'aria pò esse apprussimatamente divisa in i seguenti tipi: una sola persona-single soffiu d'aria, una sola persona-doppiu soffiu di l'aria, una sola persona-trè volte soffiu di l'aria, una sola persona-doppiu soffiu di l'aria, trè persone. persuna - doccia d'aria doppia soffiata, canale di doccia d'aria, sala di doccia d'aria in acciaio inox, sala di doccia d'aria di voce intelligente, doccia d'aria di porta scorrevule automatica, stanza di doccia d'aria d'angolo, passaghju di doccia d'aria, doccia d'aria di porta rolling, doccia d'aria doppia velocità stanza.

QQ截图20210902134157

1. Purpose: Per mantene l'usu sicuru di a sala di doccia di l'aria è mantene a pulizia biologica di l'ambiente barriera.

2. Basi: "Regulamenti nantu à l'Amministrazione di l'Animali di Laboratoriu" (Ordine N ° 2 di a Cummissione Naziunale di Scienza è Tecnulugia di a Republica Populare Chine, 1988), "Requisiti per l'Alimentazione di l'Animali" (Normi ​​Naziunali di a Republica Populare Cina, 2001).

3. L'usu di a sala di doccia d'aria:

(1) E persone chì entranu in l'ambiente di a barriera duveranu caccià i so cappotti in u vestibule esternu è caccià orologi, telefuni mobili, accessori è altri elementi.

(2) Entra in u vestibule internu è porta vestiti puliti, cappelli, maschere è guanti.

(3) Dopu chì e persone entranu, chjude subitu a porta esterna, è a doccia d'aria inizierà automaticamente per u minutu digià stabilitu.

(4) Dopu chì a doccia d'aria hè finita, a ghjente entra in l'ambiente di a barriera.

4. Gestione di doccia d'aria:

(1) A sala di doccia d'aria hè amministrata da a persona in carica, è u materiale di filtru primariu hè rimpiazzatu regularmente ogni trimestre.

(2) Sustituisce u materiale di filtru d'alta efficienza in a sala di doccia d'aria una volta ogni 2 anni.

(3) E porte interne è esterne di a doccia di l'aria deve esse aperte è chjuse delicatamente.

(4) In casu di fallimentu in a sala di doccia d'aria, rapportu à u persunale di mantenimentu prufessiunale per a riparazione in tempu hè necessariu.In circustanze nurmale, u buttone manuale ùn hè micca permessu di esse imbuttatu.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021