Attività di raccolta di ciliegie parenti-figlioli.

Ghjugnu hè una stagione di vitalità, per arricchisce a vita recreativa di i culleghi è rinfurzà a coesione di a squadra,Dalian TekMax Technology Co., Ltd.urganizati i culleghi è i so membri di a famiglia per andà in l'arburetu di ciliegia u 20 di ghjugnu.

nutizie01

Pigliate a famiglia cum'è una unità per realizà attività di cugliera di ciliegia parenti-figlioli.Entra in u giardinu di cugliera è fighjendu intornu, a cirasa rossa s'assumiglia à una agata rossa, incrustata in i rami è oculata in e foglie.

nutizie02

A ghjente hà amatu a ciliegia dolce è agria in a gioia.I zitelli ùn anu micca esse fora, cù l'aiutu di i so parenti, anu ancu tastatu u divertimentu di coglie i ciliegie per elli stessi.

nbews03

Dopu à a cugliera, a ghjente hà tastatu diliziosu agneddu sanu sanu inseme, è a distanza trà u core è u core era più vicinu.

À u tempu di rilassante dopu à u travagliu, tutti anu sentitu u calore di a famiglia TekMax.A gioia di u travagliu, è ancu a gioia di a cugliera era apparsu nantu à a faccia di tutti.

nutizie04

L'attività di cugliera parenti-figlioli hà affettatu u core è l'anima di tutti, rinfurzatu a relazione trà i culleghi, trasmette l'entusiasmu per a vita, è ancu ispiratu l'alta passione di tutti per u travagliu.
Ognunu hà spressu chì si deve dedicà à travaglià cù più entusiasmu.Faranu sforzi incessanti in a cumpagnia per realizà a visione di a cumpagnia di diventà u più putente integratore di sistema di ambienti cuntrullati in Cina.


Tempu di post: 13-lugliu-2021