Organizzazione di Pipeline in a sala bianca

I pipelines di ustanza biancasò assai cumplicati, cusì sò tutti urganizati in certi modi oculati cum'è quì sottu.

微信截图_20220411165013

1. Tecnulugia di interlayer

(1) Interlayer tecnicu in cima.In questu tipu d'interlayer, a seccione trasversale di i dutti di alimentazione di l'aria è di ritornu hè in generale u più grande, cusì hè u primu ughjettu per esse cunsideratu in l'interlayer.In generale, hè dispostu à a cima di l'interlayer, è a pipeline elettrica hè disposta sottu.Quandu u pannellu di fondu di l'interlayer pò purtà un certu pesu, ufiltruè l'equipaggiu di scarico puderia esse stallatu.

(2) Interlayer tecnicu in a stanza.In cunfrontu cù l'interlayer tecnicu à a cima, stu metudu pò riduce u cablaggio è l'altitudine di l'interlayer, è pò salvà u duct aria di ritornu per vultà à l'interlayer superiore necessariu da u forru tecnicu.A distribuzione di putenza di l'equipaggiu di putenza di a macchina di l'aria di ritornu pò ancu esse stabilita in u canali inferjuri, è u canali superiore di una sala pulita nantu à un pianu pò esse utilizatu simultaneamente cum'è u canali inferjuri di a capa superiore.

2. Canale tecnicu (muro)

I pipeline orizontali in l'interlayer superiore è inferjuri sò generalmente trasfurmati in pipeline verticali è u spaziu oculatu induve i pipelines verticali sò situati in u canali tecnologicu.U canali tecnicu pò ancu mette qualchì equipamentu ausiliariu chì ùn hè micca adattatu per mette in i cleanrooms è ancu pò esse usatu cum'è un tubu d'aria di ritornu generale o una scatula di pressione statica, è certi ponu esse installati cù un radiatore di tubu di luce.

A maiò parte di stu tipu di canale di tecnulugia (muro) usa a partizione di luce, cusì quandu l'ajustamentu di u prucessu pò esse facilmente adattatu.

3. Tecnulugia di u fustu

Sì u tunelu tecnicu (muro) spessu ùn attraversà u pianu, l'arbulu tecnicu à u cuntrariu, è spessu parte di a struttura di u bastimentu cù permanente.

U fustu tecnicu chì culliga i piani.Dopu à a stallazione di u pipeline internu, u materiale cù un limitu di resistenza à u focu chì hè più altu ch'è u pianu deve esse usatu per sigillà i strati, per prevene u focu.U travagliu di mantenimentu deve esse realizatu in strati, è a porta d'ispezione deve esse furnita cù una porta di focu.

Sia interlayer tecnicu, canali tecnicu, o fustu tecnicu, quandu direttamente simultaneamente cum'è u canali di l'aria, a so superficia interna deve esse trattata secondu e esigenze di a superficia interna di a stanza pulita.


Tempu di post: Apr-11-2022