Preparazione prima di a stallazione di pavimenti in PVC

1. Preparazione tecnica
1) Familiarità cù e rivisionepavimentu in PVCdisegni di custruzzione.
2) Definite u cuntenutu di a custruzzione è analizà e caratteristiche di u prugettu.
3) Sicondu i bisogni di a terra di ingegneria, fate a divulgazione tecnica à l'operatori.
2. Preparazione di u persunale di custruzzione
A stallazione di u pavimentu in PVC deve esse custruita da u persunale prufessiunale è tecnicu, hè megliu impiegà una squadra prufessiunale fissata per a custruzzione è a stallazione - i membri di a squadra anu bisognu di parechji anni di sperienza di custruzzione di pavimentu, per assicurà a qualità dicustruzzione di l'ingegneria di stanza bianca.

fabbrica-1 (3)

3. Strumenta preparazione
1) Strumenti di trattamentu di a terra: tester di umidità di a superficia, tester di durezza di a superficia, rettificatrice di terra, cultellu di pala a manu, aspiratore industriale di alta potenza, rullo di lana, agitatore autolivellante, secchio agitatore autolivellante da 30 litri, autolivellante. raschietto dentatu leveling, scarpi chiodi, rulli autolivellanti e ventilatori, etc.
2) Strumenti di custruzzione di pavimenti in PVC: raschiu di denti di colla, rigula d'acciaio di dui metri, coltello di delfino, coltello di utilità, rotulu di pressa in acciaio (piastra di spinta di sughero), cuteddu di taglio di giunzioni di pavimentu in bobina, tagliatrice di pavimenti, macchina di scanalatura (coltellante opzionale), saldatura pistola, livellatrice di bacche di saldatura (coltello a pala a mezzaluna), macchina per scrivere, ecc.
4. Preparazione di materiale
1) Bobina di pavimentu in PVC: a superficia deve esse piatta è liscia, senza crepe, culore uniforme, spessore consistente, è risponde à i requisiti di cuncepimentu è i standard tecnichi pertinenti.
2) Elettrodu: a superficia deve esse liscia, senza buchi, senza noduli, senza arrughe, culore uniforme, cumpusizioni di l'elettrodi, prestazioni è materiale di pavimentu sò listessi.
3) adesivu (cumpresu l'agente d'interfaccia, l'adesivu à l'acqua, ecc.): hè necessariu di asciucà rapidamente, avè una forte forza di legame, una forte resistenza à l'acqua, una prutezzione ambientale, un adesivo non tossicu à l'acqua, è risponde à e norme tecniche pertinenti. .
4) Cimentu autolivellante: esige una forza alta, adattate à l'ambiente di custruzzione attuale è a temperatura di u cimentu autolivellante, è rispettanu i standard tecnichi pertinenti, cum'è l'autolivellamento scadutu ùn deve esse usatu.
5) L'inventariu di e bobine di pavimentu di PVC deve esse guardatu erettu, è ùn deve micca esse piazzatu pianu o stacked overlapped - per evità a deformazione di bobine di PVC;Ùn guardate micca in lochi umidi è assolati per evità a decolorazione o u culore irregolare.
6) L'adesivi deve esse guardatu separatamente, ignifughi, sunproof, etc.
7) U cimentu autolivellante deve esse guardatu in un ambiente asciuttu, a prova di umidità.


Tempu di Postu: Aug-22-2022