Isulamentu di pipeline di prucessu

Stratu d'insulazione di pipelinehè ancu chjamatu strata d'insulazione di pipeline termale, chì si riferisce à a struttura di strati impannillata intornu à u pipeline chì pò ghjucà u rolu di a preservazione di u calore è l'insulazione di u calore.U stratu di insulation pipeline hè di solitu cumpostu di trè strati: strata insulation, strata prutittivu, è layer impermeable.L'insulation pipeline industriale hè impurtante è ecunomica.Assicura a trasmissione normale di u liquidu è di u gasu in u pipeline, riduce a perdita di energia, prolonga a vita di serviziu di u pipeline, è risparmia benefici ecunomichi.Quessi sò i benefici diisolamentu di pipeline.1

In u processu di gomma è plastica d'isolamentu di pipeline, i travagliadori di a Cumpagnia Tekmax misuranu prima e dimensioni di i tubi insulati, i tanki, etc. Determinà a gomma è plastica è altri materiali più o meno necessarie, preparanu, è dopu seguitate i passi per fà u ferru. custruzzione di insulation sheet and wrap the ferru sheet Nantu à a superficia di pipi è tanki chì deve esse insulati, utilizate fili di metallu per hoop elli per impediscenu a pelle di metallu di cascà.L'unità di custruzzione hà ancu bisognu di imbulighjate cù cura e parti rialzate, cum'è i tubi è l'equipaggiu, per assicurà l'effettu d'isolamentu termale previstu.

1 L'insulazione di i pipelines è l'equipaggiu deve esse pulita in trinchera è pozzi di tubu, è l'insulazione pò esse realizatu solu quandu ùn ci hè più danni à a capa d'insulazione in u prossimu prucessu.

2 In generale, l'insulazione di a pipeline deve esse qualificata in a prova di pressione di l'acqua, è l'anti-corrosione pò esse custruitu solu, è u prucessu ùn pò micca esse invertitu.

3 I materiali d'insulazione di gomma è plastica ùn devenu esse esposti à a pioggia o guardati in lochi umidi quandu entra in u situ.

4 I detriti lasciati dopu a preservazione di u calore deve esse puliti da a squadra rispunsevuli di a custruzzione.

5 Per l'insulazione termale di i pipeline esposti, se l'opere civile sò spruzzate, deve esse misure per prevene a contaminazione di a capa d'insulazione termale.

6 Se ci sò circustanze spiciali chì anu bisognu di caccià a capa d'insulazione per u trattamentu di pipeline o altri tipi di travagliu dannu a capa d'insulazione durante a custruzzione, deve esse riparata in tempu secondu i requisiti originali.

Oghje, l'editore vi spiegà parechji metudi di insulazioni di tubi industriali.

1. Isolamentu di schiuma di poliuretano

In u Shaanxi Pipeline Thermal Insulation Project, l'isolamentu termale è u pipeline anti-corrosione intarratu direttamente, chjamatu pipe-in-pipe, si riferisce à una pipa composta chì hè rivestita da una strata anti-corrosione, una strata d'insulazione termale è una strata di compressione nantu à u pianu. muru esterno di u tubu d'acciaio.Soprattuttu adattatu per i zoni cù alti livelli d'acqua sotterranea.In cunfrontu cù i tubi tradiziunali di posa di trincee, hà una seria di vantaghji cum'è una bona prestazione d'insulazione termale, anti-corrosione, bona prestazione d'insulazione, longa vita di serviziu, simplicità di custruzzione è installazione, impronta chjuca è costu di ingegneria bassu.Hè stata largamente usata in u riscaldamentu cintrali, u trasportu di l'oliu, l'industria chimica, a refrigerazione è i prughjetti di furnimentu d'acqua in e regioni alpine.

2. Insulazione di scuma fenolica

L'insulazione di schiuma fenolica hè un tipu di plastica di schiuma ottenuta da a resina fenolica di schiuma.Ci sò dui tipi di resine usate in a pruduzzione di schiuma fenolica: resina termoplastica è resina termoindurente.A causa di a bona prestazione di u prucessu di a resina termoindurente, a scuma fenolica pò esse prudutta continuamente, è u rendiment di u produttu hè megliu, cusì i materiali di schiuma fenolica utilizanu principalmente resina termoindurente.

3. Advanced gomma è insulation plastica

A gomma d'alta qualità è u plasticu anu un bonu effettu di insulazione termale, è u gruixu di insulazione utilizatu per a listessa pipa in a pipeline di Shaanxi hè magre, è a quantità hè chjuca;à u listessu tempu, hè un materiale d'isolamentu termale furmatu integralmente, u prucessu hè relativamente simplice, è u prugressu hè veloce;in più, a gomma d'alta qualità è plastica sò verdi, amichevuli di l'ambiente è puliti.I materiali isolanti anu menu rifiuti durante a custruzzione è sò innocu à a salute.L'insulazione avanzata di gomma è plastica hè di più in più largamente utilizata in l'insulazione di i tubi di refrigerante è i tubi di condensate in i sistemi di refrigerazione di l'aria condizionata.

4. Isolamentu di schiuma di polistirene

L'insulazione in schiuma di polistirene hà una struttura di cellula chjusa, una bassa assorbimentu d'acqua, una bona resistenza à a temperatura bassa è una bona resistenza à u scongelu.Per quessa, hè largamente utilizatu in l'equipaggiu di refrigerazione è l'equipaggiu d'almacenamiento friddu, cum'è congelatori, ducts d'aria fridda, magazzini friddi, etc. Inoltre, perchè a spuma di polistirene ùn hè micca tossica, micca corrosiva, chjuca in l'assorbimentu d'acqua, luce in u corpu. , a preservazione di u calore, a furmazione di muffa, è a resistenza à a corrosione à l'acidu è l'alkali, pò esse usata per a preservazione di u calore di pipeline per diversi scopi.


Tempu di Postu: Aug-02-2021