Prumove a Gestione di Prughjetti Lean

Per prumove in più u livellu di gestione di u prughjettu di a nostra cumpagnia, migliurà a qualità cumpleta di u persunale di u dipartimentu di u prughjettu, stimulà l'entusiasmu, l'iniziativa è a creatività di diversi dipartimenti per fà u travagliu, è migliurà e capacità di consegna di u prugettu, Dalian. TekMax Technology Co., Ltd. hà invitatu Beijing Eastern Maidao International Management Consulting Co., Ltd. per fà a furmazione di gestione di prughjettu magra.

nutizie01

L'implementazione di a gestione magra ùn hè micca solu u requisitu di u sviluppu di a cumpagnia, ma ancu a scelta inevitabbile per migliurà u livellu di gestione di u prughjettu.Questa furmazione di gestione magra hè a prima volta chì a nostra cumpagnia hà introduttu un sistema di gestione magra in un prughjettu di custruzzione di ingegneria di purificazione.A nostra cumpagnia dà una grande impurtanza à sta furmazione.In a prima fase di a furmazione, avemu realizatu interviste di persunale è investigazioni in situ cù Maidao International per assicurà a precisione di a furmazione.
U 21 di ghjugnu, avemu tenutu a riunione di kick-off di u prughjettu di gestione magra in a nostra cumpagnia.Un totale di 60 persone incaricate di u dipartimentu di u prughjettu è u persunale cunnessu anu assistitu à a furmazione.

nutizie02

In questa furmazione, Maidao International hà analizatu è interpretatu principarmenti i prublemi esistenti da l'aspettu di l'ottimisazione di u prucessu è u rinfurzà a consegna.Sutta a guida di l'addestratore, decomponemu u ciclu tutale di u prucessu di u prughjettu, è analizà i prublemi in ogni prucessu secondu a gravità è l'identificabilità di i prublemi.Tutti i culleghi dicenu chì sta riunione hà ghjucatu un rolu assai pusitivu in l'allargamentu di a so visione è l'aghjurnà a so cunniscenza per u futuru travagliu magre.

A furmazione di gestione di prughjettu Lean hè divisa in cinque tappe, è dura più di sei mesi.Durante a furmazione, Maidao International aiuterà à stabilisce è implementà u nostru sistema di gestione magra per migliurà i dettagli in u prucessu di custruzzione di u prugettu.

nutizie03

Attraversu l'apprendimentu è l'implementazione di u cuntenutu di gestione magra, streveremu per a perfezione in ogni dettagliu di u futuru travagliu di prughjettu.Cridemu chì finu à chì facemu ogni passu cun cura è strivemu per a perfezione in ogni ligame, allora ogni prughjettu finitu serà un prughjettu eccellente.


Tempu di post: 13-lugliu-2021