Metudu di Sterilizazione di Camera Biologica

U biologicustanza biancaùn hè micca solu appughjatu nantu à u metudu di filtrazione di l'aria, cusì chì a quantità di microorganismi biologichi o micca biologichi in l'aria mandata in a sala pulita hè strettamente cuntrullata, ma ancu disinfetta a superficia di l'apparecchi interni, pavimenti, pareti è altri. superfici.Per quessa, in più di risponde à i requisiti di una sala limpia generale, i materiali internu di a sala limpia biologica anu da esse ancu capaci di sustene l'erosione di diversi sterilizatori.

L'aria chì passa per i filtri d'efficienza media è d'alta efficienza pò esse cunsiderata cum'è aria sterile, ma a filtrazione hè solu un tipu di metudu di sterilizazione è ùn hà micca un effettu di sterilizazione.Siccomu ci sò persone, materiali, etc. in a sala limpia, finu à chì ci hè un locu induve i nutrienti necessarii da i microorganismi esistenu, i microorganisimi ponu sopravvive è multiplicà.Dunque, e misure di disinfezione è di sterilizazione ùn ponu esse ignorate in u disignu, a gestione è l'operazione di a stanza pulita biologica.

QQ截图20211015160016

Tradiziunalesterilizazionei metudi includenu sterilizazione ultravioletta, sterilizazione farmaceutica è sterilizazione di riscaldamentu.Sti metudi sò ben cunnisciuti, è a so sicurità è affidabilità sò stati cunfirmati da a pratica longu.Ma sti metudi anu ancu i so difetti.
1. Sterilizazione ultravioleta, u dispusitivu hè più còmuda di stallà è aduprà, ma per via di a capacità di penetrazione limitata, l'effettu di sterilizazione ùn hè micca bonu in u locu induve i raghji ultraviolet ùn sò micca irradiati, è ulampada UVhà una vita corta, rimpiazzamentu frequente, è alti costi operativi.
2. Sterilizazione di reagenti chimichi, cum'è a fumigazione di formaldehyde.L'operazioni sò prublemi, u tempu di fumigazione hè longu, è ci sò contaminanti secundarii, chì sò preghjudiziu à u corpu.Dopu a fumigazione, u residuu aderisce à u muru è a superficia di l'equipaggiu in a sala limpia.Hè bisognu à esse pulita è trattata in modu improperly.In pochi ghjorni dopu à a sterilizazione, u numeru di particeddi suspesi cresce.
3. A sterilizazione di riscaldamentu include u calore seccu è u calore umitu.Havi i disadvantages di alta temperatura è altu cunsumu d'energia.Certi articuli, cum'è certe materie prime, strumenti, è metri, prudutti di plastica, etc. ùn sò micca usati.

In l'ultimi anni,sterilizazione di l'ozonuhè stata largamente utilizata in a fabricazione di prudutti farmaceutici è droghe biologiche.L'ozonu hè un fungicida largu chì pò tumbà i batteri è i germogli, virus, fungi, etc., è pò distrughje l'endotossine.L'effettu bactericida di l'ozone in l'acqua hè più veloce, è questu metudu hè statu utilizatu in certi salotti biologichi per a disinfezione è a sterilizazione di pipi è cuntenituri.

Quale metudu di sterilizazione per aduttà in una stanza pulita biologica specifica deve esse determinata secondu l'usu di a sala pulita, e caratteristiche di u prucessu di produzzione, è e cundizioni attuali di l'equipaggiu di produzzione utilizatu.


Tempu di pubblicazione: 15 ottobre 2021