Requisiti tecnichi è e caratteristiche di prova di l'Atelier senza polvere di l'alimentariu

Per pruvà uattellu senza polvere di imballaggi alimentarifunziona satisfactoriamente, deve esse dimustratu chì i requisiti di e seguenti linee guida ponu esse soddisfatti.

1. U suministru di l'aria in l'attellu di imballaggio di l'alimentariu senza polvera hè abbastanza per dilute o eliminà a contaminazione interna.

2. L'aria in l'attellu senza polvera di imballaggio di l'alimentu scorri da l'area pulita à l'area cù a purezza povira, u flussu di l'aria contaminata righjunghji u livellu più bassu, è a direzzione di u flussu d'aria à a porta è l'edificiu internu hè currettu.

3. U furnimentu di l'aria in l'attellu di imballaggio di l'alimentariu senza polvera ùn hà micca aumentatu significativamente a contaminazione interna.

4. U statu di muvimentu di l'aria interna in l'attellu di imballaggio di l'alimentariu senza polvera pò assicurà chì ùn ci hè micca una zona di riunione alta cuncentrazione in a stanza chjusa.

Se ustanza biancarisponde à queste linee guida, a so cuncentrazione di particelle di particelle o a concentrazione microbica (se necessariu) pò esse misurata per determinà chì risponde à i normi di stanza pulita specificati.

QQ截图20220110163059

Test d'attellu senza polvere di imballaggi alimentari:

1. U suministru di l'aria è u voluminu di l'aria d'exhaust: S'ellu hè una stanza pulita turbulente, allora u suminatu di l'aria è u voluminu di l'aria d'escavazione deve esse misurata.S'ellu hè una stanza pulita di flussu unidirezionale, a velocità di u ventu deve esse misurata.

2. U cuntrollu di u flussu di l'aria trà e zoni: Per pruvà chì a direzzione di u flussu di l'aria trà e zoni hè curretta, vale à dì, u flussu da l'area pulita à l'area cù una purezza povira, hè necessariu detect:

(1) A diferenza di pressione di ogni zona hè curretta;

(2) A direzzione di u muvimentu di u flussu di l'aire à a porta o l'apertura di u muru, u pavimentu, etc. hè curretta, vale à dì, scorri da l'area pulita à l'area cù una purezza povira.

  1. FiltruInspezione di fughe: U filtru d'alta efficienza è u so quadru esterno deve esse inspeccionati per assicurà chì i contaminanti suspesi ùn passanu micca:

(1) Filtru dannatu;

(2) A distanza trà u filtru è u so quadru esternu;

(3) Altre parti di u dispusitivu di filtru invadenu a stanza.

4. Isolation Leak Detection: Questa prova hè di pruvà chì i contaminanti suspesi ùn penetranu micca in u materiale di custruzzione è entranu in a sala limpia.

5. U cuntrollu di u flussu di l'aria in a stanza: u tipu di prova di cuntrollu di u flussu di l'aria dipende da u mudellu di u flussu di l'aria in a sala limpia - s'ellu hè turbulente o unidirezionale.Se u flussu di l'aria di a sala pulita hè turbulente, deve esse verificatu chì ùn ci sò micca zone di a stanza induve u flussu d'aria hè insufficiente.S'ellu hè aunicu-way flussu cleanroom, deve esse verificatu chì a velocità di u ventu è a direzzione di tutta a stanza risponde à i requisiti di disignu.

6. Concentrazione di particella suspesa è cuncentrazione microbiana: Sì sti testi sopra rispondenu à i requisiti, a cuncentrazione di particelle è a cuncentrazione microbica (se necessariu) sò infine misurate per verificà u rispettu di e specificazioni di designu di stanza pulita.

7. Altre teste: In più di i testi di cuntrollu di a contaminazione sopra citati, una o più di e seguenti teste sò qualchì volta richiesti:

●Temperatura ●Umidità relativa ●Capacità di riscaldamentu è di rinfrescante interni ●Valore di rumore ●Illuminanza ●Valore di vibrazione


Tempu di Postu: 10-Jan-2022