A Rinnovazione è a stallazione di u sistema di cuntrollu automaticu

一.Stallazione di l'equipaggiu di cuntrollu automaticu in ustanza bianca

QQ截图20210812111454

1. U spaziu di mantenimentu è uperazione adattatu deve esse riservatu intornu à a pusizione di stallazione.

2. Strumenti di cuntrollu automaticu è equipaggiu ùn deve esse stallatu in una pusizioni attornu a surghjenti forti vibration.Hè da esse stallatu in un locu chì hè seccu, micca faciule per esse interferitu da un forte campu elettromagneticu, cù pocu cambiamentu di temperatura è senza gas corrosive.

3. U sensoru di temperatura è umidità, trasmettitore di umidità, è trasmettitore di calibre di pressione deve esse installatu in una pusizioni chì ponu veramente riflette e variabili di input, evitendu u flussu d'aria chì soffia direttamente da a tuyera;a piastra di fondu è a scatula di junction deve esse sigillata.

4. U sensoru di temperatura è umidità plug-in installatu direttamente nantu à u pipeline deve selezziunà u bracket o casing secondu u gruixu di a capa d'insulazione di calore.U casing duverà affruntà u fluidu di a pipeline verticalmente o orizontali.

5. L'equipaggiu è i strumenti installati direttamente nantu à u pipeline deve esse stallatu dopu à u pipeline purged è prima di a prova di pressione è stallati à u stessu tempu cum'è u pipeline.Eliminate a pipa prima di purgà.

6. Una valvula on-off hè stallata trà a parte di rilevazione di pressione di u trasmettitore di pressione è u tubu di guida di pressione.U tubu di guida di pressione à u trasmettitore deve avè una pendenza di 1:20.Quandu u trasmettitore di pressione hè stallatu nantu à a pipa di vapuri, un tubu di sifone chì impedisce u cuntattu direttu cù u vapore deve esse stallatu;quandu hè stallatu nantu à a pipa di l'aria, u trasmettitore deve esse perpendiculare à a direzzione di u flussu d'aria.

7. Prestate attenzione à a direzzione di a stallazione quandu installate a valvula di cuntrollu elettricu.U corpu di a valvula è l'attuatore sò perpendiculari à a direzzione di u flussu di fluidu in a pipa è u filtru deve esse stallatu upstream, è l'attuatore deve esse sopra à a valvula.L'attuatori non impermeabili installati à l'esternu devenu avè un dispositivu di copertura protettiva.

8. L'ingaghjamentu di a scatula di junction nantu à l'equipaggiu è l'instrumentu ùn deve esse upward.S'ellu hè necessariu di stallà in questu modu, misure di sigillatura deve esse pigliatu, è a scatula di junction è l'inlet deve esse chjusu in u tempu durante u prucessu di custruzzione.

9. Quandu stallate u pannellu di strumenti, l'armadiu è a cunsola, fate l'internu è l'esternu puliti, è a distanza trà i dui adiacenti ùn deve esse più grande di 2mm, è deve esse sigillata.

QQ截图20210812111428

二.Custruzzione di pipelinetecnulugia di l'equipaggiu di cuntrollu automaticu in a sala bianca

1. A custruzzione di pipeline di l'equipaggiu di cuntrollu automaticu in a sala limpia deve risponde à i bisogni di a decorazione di l'edificiu è esse cunvene per a pulizia.

2. Aduprà filu di metallu o trunking di metallu.

3. Quandu u trunking passa per a cucitura di deformazione di u bastimentu, u trunking stessu deve esse disconnected.A piastra di cunnessione interna in u trunking deve esse superposta senza fissazione;un spaziu di compensazione abbastanza deve esse riservatu per prutege u filu di terra è u filu in u troncu.

 

三.Debugging di u sistema cumpletu di l'equipaggiu di cuntrollu automaticu in a sala pulita

1. Prima di u debugging di u sistema cumpletu di l'equipaggiu di cuntrollu automaticu, u debugging individuali è a prova di ogni equipamentu di cuntrollu deve esse cumpletu, vale à dì, l'operazione di cuntrollu individuale di u paràmetru datu deve esse cumpletata attraversu l'output è input di u signale analogicu.

2. L'operazioni deve esse cumpletu per un debugging cumpletu: iniziu, arrestu è operazioni di ligame di l'equipaggiu di putenza;se a gamma di u funziunamentu è u cuntrollu di l'equipaggiu risponde à u paràmetru di cuncepimentu;statu di cuntrollu è paràmetru di loop fine-tuned.


Tempu di post: 12-aug-2021