Chì Aspetti Affettanu Direttamente u Costu di Cleanroom

Ci sò 3 fattori principali chì affettanu u costu di aClasse 100.000 stanza bianca, cum'è a dimensione di a sala pulita, l'equipaggiu è l'industria.

微信截图_20220809135436
1. A dimensione di a stanza limpa
Hè u principale fattore chjave in a determinazione di u costu di u prughjettu.A più grande a stanza, u più bassu u costu per piede quadru.Questu hè dovutu à e economie di scala.Per un grande cleanroom, custa menu per pede quadru, ma più in u tutale, postu chì ci sò più pies quadrati implicati.
2. Materiali è equipaghji di cleanroom utilizati
Quandu si taglia astanza bianca, i materiali è l'equipaggiu di stanza pulita utilizati ponu ancu influenzà u prezzu.A causa di e diverse marche, i materiali è l'equipaggiu speciale pruduciutu da diversi fabricatori averà prezzi diffirenti.In generale, questu hà un grande impattu nantu à u prezzu tutale di u prugettu.
3. Diversi industrii
Diversi industrii affettanu u prezzu di e camere pulite, cum'èmanghjà ogni ghjornu, chimichi, elettronica di precisione, medicina, strumenti medichi, etc.I prezzi di diversi prudutti sò diffirenti.Per esempiu, a maiò parte di l'attellu cusmetichi ùn anu micca bisognu di sistemi di purificazione.Dunque, u costu serà più bassu.
Sicondu u cuntenutu di sopra, pudemu capisce chì hè difficiule di cunnosce u prezzu specificu di una stanza limpa di classa 100.000.Serà affettatu da parechji fatturi chjave, ma s'ellu hè stimatu, un prezzu relativamente generale pò esse acquistatu.


Tempu di Postu: Aug-09-2022