Perchè l'uniformità di u flussu d'aria in sala pulita importa

Cleanrooms sò pensati per mantene un cuntrollu strettu di i fatturi ambientali, ma sò efficaci solu s'ellu anu un mudellu di flussu d'aria cuncepitu da esperti per aiutà à ghjunghje à u livellu di pulizia desideratu è u standard di classificazione ISO.U documentu ISO 14644-4 descrive i mudelli di flussu d'aria da esse aduprati in camere pulite à i diversi livelli di classificazione per mantene un strettu conte di particelle in l'aria è a pulizia.

U flussu di l'aria di a sala pulita deve permette à l'aria in a sala pulita per esse completamente cambiata per caccià e particelle è i contaminanti potenziali prima ch'elli ponu stallà.Per fà questu bè, u patronu di u flussu di l'aire deve esse uniforme - assicurendu chì ogni parte di u spaziu pò esse ghjunta cù aria pulita è filtrata.

Per scumpressà l'impurtanza di l'uniformità di u flussu di l'aria in sala pulita, avemu bisognu di principià per fighjà i trè tippi principali di flussu d'aria in camere pulite.

# 1 FLUSSO D'ARIA UNIDIRECZIONALE DI SALA BELLA

Stu tipu d'aria di stanza pulita si move in una direzzione in tutta a stanza, sia in horizontale sia in verticale da l'unità di filtri di fan à u sistema di scarico chì elimina l'aria "brutta".U flussu unidirezionale richiede u minimu disturbu pussibule per mantene un mudellu uniforme.

# 2 FLUSSO D'ARIA NON UNIDIRECZIONALE DI SALA BELLA

In un mudellu di flussu d'aria non unidirezionale, l'aria entra in a stanza pulita da unità di filtri situate in parechje locu, sia spaziate in tutta a stanza o raggruppati.Ci sò sempre punti d'entrata è di uscita previsti per l'aria per scorri longu più di una strada.

Ancu s'è a qualità di l'aria hè menu critica paragunata à e camere pulite di flussu d'aria unidirezionale, una attenzione speciale deve esse pagata per assicurà chì l'aria hè cambiata bè, minimizendu u putenziale di "zone morte" in a stanza pulita.

# 3 FLUSSO D'ARIA MIXTO DI SALA BIANCA

U flussu d'aria mistu combina un flussu d'aria unidirezionale è micca unidirezionale.U flussu d'aria unidirezionale pò esse usatu in spazii specifichi per rinfurzà a prutezzione intornu à e zone di travagliu o materiali più sensibili, mentre chì u flussu d'aria non unidirezionale circula sempre aria pulita è filtrata in tuttu u restu di a stanza.

QQ截图20210830161056

Sia chì un flussu d'aria di stanza bianca hè unidirezionale, micca unidirezionale o mistu,avè un mudellu di flussu d'aria di stanza pulita uniforme importa.I cleanrooms sò destinati à esse ambienti cuntrullati induve tutti i sistemi duveranu travaglià per prevene e zone induve l'accumulazione di contaminanti pò accade - via zoni morti o turbulenza.

I zoni morti sò zoni induve l'aria hè turbulenta o ùn hè micca cambiata è ponu risultatu in particeddi dipositati o un accumulu di contaminanti.L'aria turbulente in una stanza pulita hè ancu una seria minaccia per a pulizia.L'aria turbulenta si trova quandu u patronu di flussu di l'aria ùn hè micca uniforme, chì pò esse causatu da velocità non uniformi di l'aria chì entra in a stanza o ostaculi in u percorsu di l'aria entrante o in uscita.


Tempu di Postu: Nov-10-2022